aasenamerve Evet doğru Medstar a gidiyorum 😌 12.haftama kadar 3 doktor değiştirdim. Medical ve OFM ye gittim maalesef içime sinmedi. 12.haftamdan beri Müjde hanımlayım. Bana göre yine aradıgım kişi değil ama artık büyüyorum ve kimse doğumuma gelmeyecek korkusuyla karar kaldım,medstardayım. Uncalı bana uzak oldugu için hiç tercihlerim arasında olmadı maalesef. Bencede en iyisi doktor secimi, ameliyathane ekibi. Hastane harika olmasada olur. Medical park doktorları harika ama hastane berbat (anısı var da 😞)
Anladığım kadarıyla kavuşmanıza az kalmış sanırım,sağlıcakla kucaklayın insallah 💜☘