NaimeYilmaz valla aynen öyle. Ben hamile olmadan önce biri bana gelip benim yaşadıklarımı yaşadığını söyleseydi “ aman herkes doğuruyor ne tatlı canı varmış” derdim. Ama öyle olmuyormuş vücudumun bu kadar hassas ve sıkıntıya meyilli olduğunu bilmiyordum 😀 rahat gebelik geçirenlere aşırı derecede imrendim 😀