Yasmin41 Sehergokmen anladım ben 28. Haftada her ne olursa olsun yapılıyor diye duydum o zaman doktorum nasıl yönlendirirse artık umarım kanama hiç olmaz
Sehergokmen Yasmin41 evet negatif durumunda yapılıyor bilginiz olsun yanlış bilinçlenmeyin sizde bu çok önemli bi konu Çünkü umarım yaşamazsınız geçmiş olsun 😊
Tugba07 ceyydaa Benimde sonucum negatif cikti. Dogum sirasinda gerekirse bebegin kan grubuna gore igne vurulacak.