Yasmin41 Sehergokmen he canım şöyle ben 12 haftalık hamileyim 28. Haftada dediğin gibi negatif de çıksa yapılıyor her ihtimale karşı koruma amaçlı 28 den önce kanama olmazsa yapmıyor doktorlar bana böyle söylendi
Sehergokmen Yasmin41 12 de pozitif çıkan bir sonucun 28 de negatif çıkması mümkün olabilir mi sizce ? Bebeğe karışmış oluyor artık o çünkü. Negatif çıkan bir sonucun pozitifliğe engellenmesi için iğne vurulması gerekir ☺️
Yasmin41 Sehergokmen benim pozitif çıkmadı ama negatif çıktı şuanda da ikili tarama testinde yapıldı negatif çıktı bunu demek istiyorum. Pozitif çıksa zaten doktor iğne yapar
Yasmin41 Sehergokmen yani canım çok şükür benim kanamam olmadı 12 haftalığım doktor negatif çıkınca iğne yapmadı 28. Haftada yapıldığını söyledi kanaman olursa hemen yapacağız dedi ben mi yanlış anlatıyorum anlatamıyorum mu acaba ?
Sehergokmen Yasmin41 sizin için demedim zaten genelleme yaptım. Hala pozitif çıkarsa iğne vurulur diyorsunuz 🤷🏼♀️😊 peki umarım sorun yaşamazsınız
Sehergokmen Yasmin41 iğne olmak için illa kanama olması yada olmaması gerekmiyor. Kan uyuşmazlığınız varsa 28. Haftada yada bebek doğduktan sonra kan grubuna bakılarak gerekli müdahale yapılır. Kanaması olanlarda iğne daha erken vuruluyor, bu kadar
Yasmin41 Sehergokmen sizin iğne ne zaman yapıldı ilk iğne 28. Haftada mı? Kanama olmadan negatif çıktığı her an doktor iğne mi yapıyor tedbir amaçlı ben de bunu anlatmaya çalışıyorum kanama olursa doktor iğne yapıyor kanama yoksa sorun olmazsa 28. Haftada yapılıyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin
Sehergokmen Yasmin41 tamam çünkü daha çok erkensiniz ve kanama yok gerek duymamıştır şuanlık ama 28. Haftada tekrar bi testle bakılıp iğne vurulur. Siz pozitif olursa vurulcak negatif olursa vurulmuyor diyorsunuz yanlış bir bilgi veriyorsunuz
Yasmin41 Sehergokmen ben de bunu demek istiyorum zaten aynı şeyi söylüyoruz ben kendimden konuşuyorum yani kanamam olmadı şuna negatif iğne yapılmaz diyorum 28. Haftaya kadar olmadığı sürece yapılmıyor ama kanama olsa da olmasa da 28. Haftada sonuç ne çıkarsa çıksın doktor iğneyi korumak için yapıyor
Yasmin41 Sehergokmen hayır ben bu haftalar için diyorum 28. Haftada negatif de çıksa iğneyi doktor yapar
Sehergokmen Yasmin41 işte sonuç ne çıkarsa çıksın değil o iş. 28. Haftada eğer pozitif çıkıyorsa iğne vuramıyorsunuz negatifte vuruyorsunuz. Şimdi size tedbir amaçlı bakılmış negatif çıkmış daha erken olduğu içinde iğne vurulmamış ama siz pozitif olursa vuruluyor falan diyorsunuz buna yanlış diyorum
Sehergokmen Yasmin41 bu kötü bi durum bebeğe geçmiş oluyor artık iğne vurulmuyor. Bebek doğunca eğer baba kanını taşıyorsa sıkıntı ama anne kanını taşıyorsa normal olarak gözüküyor sorun kalmıyor
Yasmin41 Sehergokmen anladım ben 28. Haftada her ne olursa olsun yapılıyor diye duydum o zaman doktorum nasıl yönlendirirse artık umarım kanama hiç olmaz