68pembemavi01 C-Sarven Herkesin doğumu farklıdır acı eşiği de olmak üzere benim ilk doğumum zordu ama 2.doğumum kolay geçti.3.ye hamileyim inşaAllah buda kolay geçer.ben ve burdaki tüm hamileleri Rabbim bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşaAllah 🌸🤲
Reina C-Sarven doğuma hazırlanırsanız korkmazsınız. Özelde yapacaksanız epidural alırsanız çok rahat olur