Arzunur14_ benimde kızım 3.5 yaşında 12 haftalık hamileyim kızım Mart dogumlu buda Mart’ta olacak kısmetse tam 4 yaş fark olacak ☺️ben en doğru zaman olduğunu dusunerek yaptım çünkü bekleseydim 1 yıl daha sonra bebek doğana kadar çocuk okula başlayacak artık onla ilgilenmem gerekirken bebeğe bakacam ama şimdi o zamana bebek toparlanmış olacak inşallah 🥰