Arzunur14_ biz eşimle çok bir araya gelemedik aslında eşim uzun zamandır istiyordu. Ama ben gel gitliydim oğlumun şuan en zor zamanini yaşıyorum.ama bir yandanda olsun geç olursa sürekli ertelenir diye . Eşimle ikimizde şehir disindaydik benim adetim çok düzensiz . 28 haziran olmuştum 8 temmuzda eşimle buluştuk uzun süre ayrı kalmanın meyvesiydi sanırım bu 🤭 eşim zaten dedi bu ay kalırsın kesin diye erkekler hissediyor heralde oldu bakalım. İnallah sinuda güzel olur