SancarMom ben bir de gribin birkaç gündür sadece parol verdi doktor hiçbir şey yapasım gelmiyor zorla ittire kaktıra yapıyorum ilaç içemeyince de geçmiyor hastalık. İstanbulda Kartal’da oturuyorum ben. Son dk bişey çıkmazsa inşallah normal doğum istiyorum önceliğim o yönde.