Asdfg11 25 haftayız bizde, geçen hafta hepsini yıkadım çekmeceye dizdim ütüsü kaldı sadece, ikinci çocuk olunca bende ağırlasmadan yapmak istedim sonra cok zor oluyor. Bence siz de yapın aklınızda kalmasın . Duru granülle yıkadım hepsi mis gibi bebek kokuyor