lilyum_ bugün özel hastaneye gittim bekleyemedim doktor keseyi gördü evet kese gözüküyor benim adet dediğim aslında düşük tehlikesiymiş galiba bu gelen kanama da tutunma kanamasıymış aslında benim gebeliğim temmuzda başlamış bebeğin kenarları hala kanlı dedi hatta iğne verdi kalçadan fitil verdi tekrar kan aldı idrar aldı 3 gün sonra yaz dedi bilgi vermek istedim , sağlıklı dedi ☺️