Fatmauzun_ ben dün ilk defa devlet hastanesine gittim şehir hastanesine doğum orda yapmayı düşündüğüm için 15 haftalık normal de ama usg de 16 dı dedi cinsiyeti sorduğum zaman ise bizim cihazlarımız tam güvenilir değil bu haftalarda net şu diyemeyiz yanılma olur dedi evet devlet hastaneleri ne yazık ki usg bakımından kötü bu tür yanılmalar maalesef oluyor daha önceden kordun ile karıştırmış olabilir belki sizin haftanız 20 yi geçmiş detaylı ultrason ile bakılmadı mı bana yeşil alan açtı doktor detaylı ultrason için perinatoloji bölümüne randevu alıp gelebilirsin dedi ama ben kendi doktorum da yaptıracağım içim rahat etsin diye imkanınız yok ise bu şekilde değerlendirebilirsiniz aslında doktorunuz yeşil alan açsın detaylıya o şekilde girin en azından cihaz bakımından daha iyi olur kafanız da netleşmiş olur inşallah gönlünüzce olur