Kızlar 17 haftaya kadar erkek bildiğim ki pipiyi falan her şeyi gösterdi ama 20. Haftamda kız olabilşr dedi anlamıyorum
bu usg yı verdı valla cok umıtlendım nasıl degısebılır kız olabılır ben bos goruyorum dedı burda herkes erkek dedı doktorda emındı pipi dıger ısg de ama sımdı boyle acaba sonra donen var mı erkege