1Anneadayiiii merhaba yorumunuzu araştırırken gördüm ben aşılama oldum 31 ağustosta. Ertesi günü progestan fitil başlattı doktorum günde 4 sefer. İlaç bitene kadar dedi içerisinde 3tablet vardı. Bugün aşılamamın 6.günü ama 1-2 güne ilacım bitecek. Erkenmi bitmiş bırakmış oluyorum yani daha kullanmam gerekiyormu acaba? Devlette oldum aşılamayı doktorada ulaşamıyorum. Adete kadar kullanılmalı mı normalde?