MUCIZEMM__ çok şükür hiç olmadı ki öyle kusma falan sadece 29.-30. Haftadan sonra büyümenin verdiği vücut ağrıları ödem vs derken 32den sonrası zordu uyuyamamak sağa sola dönerken zorlanma bel ağrısı falan artık bunlar da olacak yani bi zahmet diyorum😅🥲🌸 29lara kadar hamile gibi değildim sanki çok şükür 🤲🏻🙏🏻