MelodyFairy regliniz geçmeden bence yapmayın yanıltıyor çünkü. Ben de reglime 1 hafta varken erken gebelik testi yaptık prodoctor negatif çıktı. 1 gün kala kaset test yaptım aşırı aşırı silik çıktı. Gecikmemin 2. Gününde aşırı netti çizgi ki benim belirtilerim de çok önce başlamıştı ama önce kanda sonra idrarda yükseliyor beta hcg hormonu. İnşallah gönlünüzden geçen nasip olur 🪽🦋