Suadmsv en yoğun günde 2 saatte bir değiştirin sızıntı olmaz. Diğer günler 3-4 saat gider. En ileriye ittirin hissetmezsiniz bile ama dışa yakın olursa çok rahatsız eder, oturamazsınız bile. Aslında alışsanız pedlerin ne kadar rahatsız ne kadar zor ne kadar pis olduğunu görürsünüz. Ben kullanmaya başladıktan sonra resmen hayatım kolaylaştı. İş yerinde ve evde. Ped sürekli yapışıyor, hava aldırmıyor. Ben her reglimde kullanıyorum