Eda1254
Suyum geldi kaburgam ağrıyordu ama normalde de kaburgamda ağrı vardı diye önemsemedim gece tuvalette suyum geldi, sancı yoktu, açıklık 1 cm vardı 10 saat suni çektim 4 cm oldu dayanamadım çok acı yaşıyordum riske girildi durum, acil sezeryane alındım. Gece 00.30 da başladı 14.00 sezeryan ile geldi prensesim🌺