Kızlar 37+6 günlük hamileyim saat 00.30′da tuvalette suyum geldi çıkınca da gelmeye devam etti..
Duş aldım, eşimi uyandırdım hastaneye geldik, 1 parmak tek açıklığım var. Sancı falan hiç hissetmiyorum Nst ye bağladılar yatışım yapıldı..
Dua edin korkuyorum çok, ilk gebeliğim bir de..