Alkar FKRKS29 evet doğalgaza güveniyorum cidden bende . Ay dikkat edin salgında varmış zaten hem hamilesiniz daha zor atlatırsınız . Bir de şey soracağım sizinde vücudunuza sıcak basıyor mu ya
FKRKS29 Alkar ay evet ya menopoza girmiş gibi ter bosaliyo yuzumden🤣 klima yetmiyo resmen bazen öyle Bi geliyorlar ki🤣
beyzanururey FKRKS29 26+2 günlüğüz bizde dün kontrolümüz vardı heyecanla gittim yüzünü gösterir diye ama elleriyle kapatmıştı oğlum sağlıkla gelsinler inşallah ❤️ bu süreçte 4.5 kilo aldım çok almışım gibi hissediyorum doğuma 3-4 kilo alarak gidenler var malum 😅
beyzanururey FKRKS29 ahaahah her bünye farklı oluyor galiba ama ben dikkat ettim hep etmiş halim bu 🙈😂😂
FKRKS29 beyzanururey Yaa tabi ben hiç etmedim zaten kilolu hamile kaldım biraz artık nolursa olsun dedim 🤣🤣 bakalım o yüzden şuan şeker yüklemesi yaptırıyom insAllah bisi çıkmaz diyete dayanamaz bu bünye 🤣
Asdfg11 beyzanururey beni iki doktor ölçtü ikisi de farklı ölçtü canım birisi 953 ölçtü diğeri 850 ölçtü anlamadım bende
beyzanururey FKRKS29 temiz çıkar inşallah canım bende pazartesi yaptıracağım 😅 bebek alışverişi yaptınız mı ben daha tam başlamadım erken gibi düşünüyorum da bilemedim de
FKRKS29 beyzanururey Yaa tam 1. Saat kan vermeye gidiyodummm kalktimmm ayağa kan vermeye yerine gittim ve istifra ettim galiba iptal oldu🤦♀️
FKRKS29 beyzanururey yok başlamadık sayılır bizde daha bakınca 98 gün çok az kaldı gibi ama ne biliyim bizde bi ay daha bekleyip öyle başlayalım dedik 🥰
Asdfg11 Asdfg11 anneden bebeğe giden damarda direnç olduğu için perinatolojiyede gidiyorum perinstolog 953 dedi kendi özelde ki doktor 800 küsür ölçtü makidan makinaya değişiyor sanırım
beyzanururey FKRKS29 ben zorunlu sezeryan olacağım 82 gün falan kaldı erken doğum riskim de var bir yerden başlasam iyi olacak ama sürekli erteliyorum Kan iptal mi oldu canım neden kustun ki
FKRKS29 beyzanururey ya evet bi taraftan başlamak gerekiyo aslında, ya aç karnına zaten benim hep midem bulanır bile glukozu içinde bi midemi bulandırdı maalesef iptal oldu