Bende 26+3 🥰 ikinci gebelik zormuş gerçekten yanında bir bebe daha olunca bazen hamile olduğumu bile unutuyorum oğlumun peşinde koşmaktan onunla ilgilenmekten yatağa uzanınca anlıyorum ki o kadar yorulmuşum sonra karnımdakini üzülüyorum bu şekilde yoruluyorum diye, sonra hamile moduna giriyorum bu sefer oğluma üzülüyorum şimdiden böyle doğunca nasıl olcak bilmiyorum sağlıkla gelsin herkesin bebişi ♥️