ASE6154 Betl35 genelde 39. Haftada alınıyor canım ama bazen 38 de alanda oluyor bebeğin gelişimine göre
Dertsizgeliin Betl35 şuan 34.haftadayim geçen kontrolüm vardı doktora doğum tarihini sordum tahminen Eylül 23 de alırız dedi. O da 38+3 oluyor
Betl35 Dertsizgeliin Sağlıkla gelsinler jnsallah bende artık zorlanıyorm valla biran önce dogurayim istiyirum 🤷🏻♀️
Deletedmom_110 Betl35 Canım ben dün kontrole gittim tam 37 olduğun gün gel gün verelim dedi hangi güne verirsiniz tahminen diye sorduğumda 38-39 arası veriyoruz dedi yani 38+2 3 5 gibi gibi
Betl35 Deletedmom_110 Benim yarın kontrlum var 36+4 um pazartesi 37 oluyorum tam iptal edip direk pazartesu mi hitsem acba yaa
Deletedmom_110 Betl35 her hastane farklı canım ben öyle dedim diye öyle yapma bence hangi il hangi hasteneye gidiyorsun?birde 37 haftada randevusuz gidiyorsun zaten doktorum bana randevu almadan gel dedi