Canan0305 Bahariko evet ve bilindik bi hastane cihazları da güzeldi netti. Kendi doktorum olmayınca cinsiyet için gitmiştim kesin kız bak dudakları var dedi gösterdi. Kendi doktorum gelince gittim basbaya erkek dedi bunu gösteriş
tugbaoztrk Canan0305 İkinci gebelik , ilk cocugum erkek 😅 Çin takviminde kız diyor ama doğru değil bence o 😅 yüzük testi ne bilmiyorum
Gokyuzum_571 Canan0305 Allah Allah ya çok ilginç 😄 şu an ben de ikilemde kaldım en iyisi yirmi haftayı bekleyeyim yani hayırlısı olsun 🥰 ana mutlaka haber verin bize de
tugbaoztrk Canan0305 İnşallah kızdır o zaman kız çok istiyorum ama erkek olursa da üzülmem sağlıklı olsunda
Cicekgibibiri  Anlayan bakabilir mi farklı doktorlar kız ve erkek dedi hangisi
Canan0305 Hatice5258 8 yıl kadın doğumda doktor asistanı olarak çalıştım ama kendi evladım olunca kafa karışıklığından bilemedim hiç 😂 bi öyle dediler bi böyle herkes kesin konuştu. Kesin erkek midir ?
Alya3 Canan0305 ciddi mısınız 17. Haftada banada bacak arasını gösterdi boş dedi değişir mi acaba bizim de
Canan0305 Alya3 gerçekten arası boştu ve kıza dair her şeyi gösterdi dış dudakları iç dudakları var dedi bomboştu bizde gördük yani kesindi zaten o haftaya kadar hep kız bu dediler ama biz 16 yı bekledik. 19 da bu fotoğrafı gördük