Elwing6 bende önceden Dikmen'de oturuyordum fakat taşındık. Çok yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine 19 Mayıs Hastanesi'nde Baran Hanım'a gidiyorum. Keşke en başında gelseymişim diyorum hiç pişman değilim, mamak'da oturuyorum ve buradan oraya Baran Hanım için giyorum çok memnunum.
Ama önceki doktorum Meral Sönmezer de çok iyi bir doktordur kendi özel polikinliğinde bakıyor her zaman 4 boyutlu olarak bebişinizi görebiliyorsunuz ☺️ Muayene ücreti 300 tl anlaşmalı olduğu hastanelerden birinde de doğumunuzu yaptırıyor 🤗 Yeri de Çukurambar'da . Gebeliğimi kendisi takip ediyordu en başından bu yana, ondan da çok memnundum , doğum ücreti fazla geldiği için değiştirmek durumunda kaldık 😥. Ama Baran Hanım da gerçekten çok iyidir. 👍🏼