Zmom benim de 32. Haftada öyle olmuştu en alt sınıra inmişti. Bol havuç suyu içtim ve doktorum bi serum karışımı yazmıştı 2 günde bir acilde o serumu taktırdım. Suyum artmadı ama azalmadı da bebeğe yetecek en alt seviyede kaldı. Ancak bu durum bebeğin gelişiminin yavaş olmasına sebebiyet veriyor bebek geriden geliyor. O yüzden benim bebeğim 3 hafta geriden geldi.38 haftada doktor bebek dışarıda daha iyi gelişir diye sezaryen yapacaktı ama 37. Haftada suyum geldi ve doğumum başladı.