Evet kızlar kontrolümüz vardı bugün bebeğin suyu sınırda dedi bol su iç dedi aslında içiyordum bir kaç gündür biraz aksattım ondan mı oldu bilmiyorum. Sadece su mu tüketmeliyim 2 hafta sonra gel dedi 35 haftnın içindeyim bu arada
Suyun böyle olması erken doğuma sebep oluyor mu?