Esonuzzz Esratufan 31+4 gittim doktora 1750 dedi kilosu şuan tam 32 deyimm çok yorgun olunca bende az hissediyorum asla uyuyamıyorum sıcaktan ve mide bulantısından 🥲
Lovelovebaby miyopmom bende baya stres oluyorum zaman artık baya daralıyor inşallah sağlıkla kolaylıkla alırız kucağımıza 🤲🤲
Lovelovebaby Bilibon bende yol yürüyünce inanılmaz yoruluyorum çok ağır yürümem lazım sürekli dinleniyorum
Bilibon Lovelovebaby evet bnde oyleyim 10 dk yol yarim saat suruyo blki ilerleyemiylrum kaplumbag gibi bide sicak olursa iyyy allahdan az kaldi diye avutuyorum kendimi
Miskinim Lovelovebaby bende ağlamaklar bitmiyor en ufak bişeye gözyaşım şelale. Sıcaklar zorluyor artık zamanım gelsin istiyorum
Hayatelif 33+2 olduk bel ağrısı çok fazla 2. Hamileliğim kollarım ayaklarım çok ağrıyor ruh halim çok değişken hiçbir şeye tahammül edemiyorum çok gerginim 2.5 yaşında bi oğlum var idare edeiyoeuuz bakalım 🤭
Lovelovebaby Hayatelif evet benimki de hareketli maşallah bazen iyi vuruyor 🙂 benimde elim ayaklarım çok şişti yürürken inanılmaz hissediliyor
Pinkopinkoo Ekim2024 bende bugün 33 e girdim. 28 haftalıkken 1300 kg çıktı. Suyun fazla ve bebek iri dedi. Şekerim de yok herşey normal çıktı. 32.haftada tekrar gittim 2200 kg dedi. Hâlâ iri bebek diyo
Hayatelif Pinkopinkoo bence doktordan doktrpra değişiyor 31 haftalıkken gittiğimde 2060 gr idi sadece bi hafta önden gidiyor demişti 33.+2 günlüğüz şuan kaç kilo daha kontrole gitmedim
Drfatma Önemli olan aslında ölçümlerinin haftaları ile uyumlu olmaması baş karın çevresi femur uzunluğu gibi, kilo tahmini bir ölçüm çok fark olmadıkça korkmamak lazım artı eksi 600 gram oynayabilir doktorum da bu şekilde söyledi