Lovelovebaby Kızlar 32+3 deyim nasıl gidiyor hamilelik? Gece sürekli tuvalete kalkıyorum 🥴🥴 birde son bı kaç gündür her şeye ağlıyorum 😖😖 sizler nasılsınız
aden026 Lovelovebaby 32+6 bizim de aynı gece defalarca tuvalete kalkıyorum, rahat bir uyku uyuyamaz oldum..
132025 Lovelovebaby bnde 32+3 üm tuvalet işi sıklaştı bel ağrısı arttı hareketler hala çok doğum pozisyonu almıştır inşallah diye dua ediyorum
yaasemin Lovelovebaby 32+4 olduk gayet iyiyiz çok şükür dün kontrolümüz vardı nst bağlandım bende de herşeye ağlama hissi var
Nesemom13 Lovelovebaby Lovelovebaby 32+4 olduk bizde sürekli boğazım yanıyor sürekli tuvalete gidip geliyorum bir kaç haftadır çok fazla uykulu hissediyorum. Bide geçen gün kasığıma çok kötü ağrı girdi sanki etim birbirinden koptu ya . Canım yandı baya biraz uzandım filan öyle geçti
Esratufan Bnde. 32+4 üm suan aynısı bendede var bebek hareketleri azaldımı sizinde bu haftada benm azaldı bide bebişinz kilosu ne kadr oldu 2 eylülde kontrk var galiba bnmki birz az kilo alıyor
Ekim2024 Esratufan bende 32+4 um 🩵 oğlum olacak ayın 14 ünde kontrolde 2 kg di en fazla 1700 olması lazım kilosu fazla dedi. 4 Eylül de tekrar kontrol ve nst var
Esonuzzz Esratufan 31+4 gittim doktora 1750 dedi kilosu şuan tam 32 deyimm çok yorgun olunca bende az hissediyorum asla uyuyamıyorum sıcaktan ve mide bulantısından 🥲
Lovelovebaby Aynı derecede hissediyorum hareketleri. Tabi yorulunca uzun süre hissetmiyorum telaşa vermiyorum ama kendimi. Bu zamandan sonra hareketleri azalırmış yerleri daraldığı için zaten . En son 31+2 de gitmiştim o zaman 1970 gramdı. 6 gün sonra randevum var bakalım son durumu ne . Sizin ki kaç kiloydu acaba
Gzd5 32+5im bebeğim kilosu geçen hafta 2200dü aniden kasiklara vurması ile meşhur bu hafta, ay diye olur olmadık yerde bağırıyorum canim acıyor 😄 10 dk yuruyim ayaklarım tabanı acıyor baya aşağı indi hissediyorum.. bakalım nasıl olcakk
Lovelovebaby Gzd5 ayy bende öyle ayaklarım kocaman oldu ödemden. Sürekli geziyor karnımda bi o yana bi bu yana
Lovelovebaby 132025 şükür ben şu ana kadar bel ağrısı yaşamadım ama bundan sonra başlar heralde. Bu zamana kadar reflü de yoktu dün gece bir anda boğazım yandı inanılmaz 😖😖🥴 benim ki en son doğum pozisyonundaydi 🐣
Fatma3334 Bendr 33üm doktordaydım bugün nstye girdim kilosu 2 300 dedi eylül sonu doğum bekliyoruz hayırlısı inşallah
12moom Yarin 33 olucam çok fazla halsizlik yorgunluk sürekli uyuma isteği ve wc gidiyorum hep bende durumlar boylee
miyopmom Lovelovebaby cok kasiliyorum simdi uygulamaya baktimda 49 gun kaldi yaziyo ya boyle bakinca cok az kaldi bi heycan bi korku bi telas ay bilemedim 😬
Lovelovebaby miyopmom bende baya stres oluyorum zaman artık baya daralıyor inşallah sağlıkla kolaylıkla alırız kucağımıza 🤲🤲
Drfatma 34+5 iz sabah uyanınca ayaklarımın üzerine basamıyorum ödemden ağrıyor ankilozan spondilitim var zaten bel kalça sırt ağrım çok reflüden ağlamak istiyorum bazen ciddi nefes açlığı çekiyorum karnım sertleşmeye başladı ara ara sıcaklar zaten çok fena.çok kilo aldım felaket çatladım kendimi çok çirkin hissediyorum bu aralar Gerçekten zor annelik ama hepimiz ve bebeklerimiz sağlıklı olsun tek duam bu bunlar geçecek inşallah 💕
Bilibon 33.1 olduk yarin gidicem dr bakalim gece surekli tuvaletim gelio susuyorhm uyku desen en fazla 2 saatte bir uyanip bacaklarimi yikayip havalanip yatiyorum klimayla uyursam biraz rahat uyuyorum surekli kipir kipir minnosum ve asiri toplanip sertlesio bazen yururken beklemek zorunda kaliyoeum ve ok buyudu karnim oyle kilo almama rahmen kendimi kocaman hissediyoeum sanki tasiyamiyorum yol yuruyemiyoeum resmen
Lovelovebaby Bilibon bende yol yürüyünce inanılmaz yoruluyorum çok ağır yürümem lazım sürekli dinleniyorum
Pinkopinkoo Ekim2024 bende bugün 33 e girdim. 28 haftalıkken 1300 kg çıktı. Suyun fazla ve bebek iri dedi. Şekerim de yok herşey normal çıktı. 32.haftada tekrar gittim 2200 kg dedi. Hâlâ iri bebek diyo