Yenievlianne Glenyldz bugün son günüydü msj falan attı benimde kontrolum vardı o sırada öğrendim florya medical park a geçiş yapıyor
Yenievlianne Sudem yaa bende derya hanımı çok övdüler ona geçiş yapayım dedim Fatma hanımın muane ücreti ne kadar peki
Sudem Yenievlianne muayene ucreti 75 tl. Valla bn çok sevdim elide çok hafif çatı muayenesinde hiç anlamadım 😅 derya hanımında namını cok duydum 😁
Salihablc Derya hanıma gidiyorum ve çok memnunum. Gerek güleryüzlü olması gerekse ilgisi alakası işini severek yapan bir dr tavsiye ederim
Buharcik Ben Derya hanıma gidiyorum ve çok memnunum. Kesinlikle normal doğum yanlısı ve çok ilgili. Muayenesi 110 tl, nst 21 tl. Normal doğum 1450 sezaryen 2000küsür ama tam onu hatırlamıyorum
Glenyldz Yenievlianne 36+6 yım önümüzdeki hafta son kontorüm var doktorumda izine ayrılıyo semra hanım sorarım gidince
Yenievlianne Glenyldz ben ona gittim ilk başta amamemnun kalmadım Günay Hanım gibi değildi 2 dakika bakıyordu anlamıyordur bişey ben Günay hanımda nereden baksan 15 dakika kalıyordum herşeyi anlatıyordu
Yenievlianne Sudem ne güzel memnun kalmanıza sevindim napıcağımı bilmiyorum hiç çalışma saatleri hakkında bilginiz var mı peki
suraybuke Melikeyldrmm burda geçen bir başlık açıldı 40+3 ye normal doğum diye nisa hastanesi derya hanım doktorda bir okuyun nasılda normal doğum yanlisi anlarsınız. Bende aynı doktora gidiyorum memnunum 😊
Sudem Yenievlianne 5e kdr felan. Ama acilde akşam kim denk gelir bana onu bilmiyorum iste 😁 ztn nisa hastanesindeki doktorları normal doğum taraftarılar ve çok ilgililer. Hiç sikayet eden duymadım simdiye kdr. Sizde bi gidin görünün derim ❤😍