ayaniz Melikeyldrmm baska bir hastaneye gidiyorum ama oraya yakın oturuyorum bir kere asiye uzun hanıma gitmistim bir sorunum icin.. ilgili bir doktordu ,her soruma cevap verdi geçiştirmedi tavsiye ederm
busrasafak Melikeyldrmm hastane normal dogum yanlisi oldugu icin tercih ettim burada bikac arkadasa da denk geldim Derya hanimla normal dogum gerceklestirmisler. Iletisim acisindan oldukca memnunum canim
Glenyldz ayaniz bende ona gidiyodum memnundumda ama muane ücretleri tavan yapmıs durumda ben safa hastanesine gectim
Yenievlianne Benimde doktorum hastaneden ayrılıyor bugün öğrendim 38 haftalığım derya hanıma geçiş yapıyım diyorum acaba kabul eder mi
Yenievlianne Sudem ben Safa hastanesi Günay hanımda devam ediyordum bugün öğrendim ki ayrılıyormuş 38 haftalığım bide napıcam bilmiyorum
Glenyldz Yenievlianne ne zaman ayrılıyormus benim doktorum bana öle demedi semra hanım bu ay izine ayrılacagı için ona yönlerdirecegini söyledi
Sudem Yenievlianne acaba aynı doktora gidiyorsak benim doktorummu ayriliyor die sordum. Bence bi sknti olmaz. Ben 35 haftalıkken fatma hanıma geçtim 😊
Yenievlianne Glenyldz bugün son günüydü msj falan attı benimde kontrolum vardı o sırada öğrendim florya medical park a geçiş yapıyor
Yenievlianne Sudem yaa bende derya hanımı çok övdüler ona geçiş yapayım dedim Fatma hanımın muane ücreti ne kadar peki