Fenerli6767 Benim gibi 12. Haftasında olan Anneler nasılsınız nasıl gidiyor burda hepimiz paylaşalım 🥰
sevgi_bidak Fenerli6767 12+4 mide bulantısı azaldı fakat başlar diye prilam devam onun dışında cinsiyet için çok çok heyecanlanıyorum ☺️
Aslihn07 Fenerli6767 bulantı, mide yanması, yorgunluk sürekli bir uyku hali hiçbir şey yapmama isteği 🥲 doktor cinsiyeti tahmin etti ama kesin değil tabi onun için çok heyecanlıyım 😅
Fatma-K Fenerli6767 bulantı ve ilk defa bugün kusma🤢 fetal dna sonucum da dün geldi çok şükür temiz ve oğlum olacak 🎉🧿💙
Tugceaker sevgi_bidak ah o cinsiyet için bende çok çok çok heyecanlanıyorum ama işte 16 dan önce öğrenemiyorum tahmin bile vermiyormuş devlet
sevgi_bidak Tugceaker iki kere özele gittim valla dedim sansimi deneyim ama bizim nazli ya yuz ustu yada eller ayaklar havada cok beklersiniz der gibiydi 😀
Fenerli6767 Tugceaker benimde aynı şekil ne yemeği yapsam diye düşünüyorum yapasım da yok mecbur yapmam gerekiyor 🙁
Nura1997 Fenerli6767 guzel gidiyor sukur. Ikili test yaptirdik iki gun once. Ultrasonda hersey normal dedi doktor. Sonuc yarin cikicak ve insallah guzel sonuc olur. Cinsiyyeti kiz dedi doktor. Ama sukur bulanti kusma olmadi daha.
Fenerli6767 Nura1997 ikili testi nerde yaptırdınız ben devlette yaptırdım uzun bi zaman da çıkıyor sonuçlar dediler 2 gün oldu yaptıralı benim doktor da 1 ay sonra kontrole gel dedi o zaman ogrencem
Fatmanur12345 Nura1997 iki test ne zaman yapılıyor kan testi ile mi yapılıyor acaba 6 haftalık hamileyik merak ediyorum başka ne testler yapılıyor
Nura1997 Fatmanur12345 ben 11+5 gittim doktora bana dediki 12 den sonra olursa ikili test icin daha iyi. Sonra ultrasonda bakti bebegin gelisimi iyi 12+4 gibi dedi o yuzden test yapa bildik
Nura1997 Burdaki ikili test yaptiran arkadaslara bir sorum olucak. Sizde de sonuc ilk doktora mi gitti? Ben hastaneden sonucu ogrenmek istedim ilk doktora gondeririz sadece dediler. Ilk kez boyle bisey duydum.
Fenerli6767 Nura1997 vala bende yaptırdım ama doktor 1ay sonra gel dedi o zaman ogrenicem sonucu devlette yaptırdım