Eslemyaren incitanemm suan 35+3 günlük oldum şehirde doğum yapanlar var herkez çok memnun tek kişilik odada sancısı cekiosun yanında refaketcide var o odada doğum yapıyorsun doğum yapınca yazarım 😊
Ysmn23 Mervisinbebisi canım bana rica etsem cevap verir misin bende polis eşiyim genelde hafta ici gidiyorum cumartesi de mi var muayene
Ysmn23 Mervisinbebisi tamam canım çok teşekkür ederim..bi de bizlere sezeryan da ne kadar indirim uygulaniyo bilgin var mı doğum için