Sedali60 ben başta anadolu hastanesi Figen Hanım gittim ama anadolu doğan bebekler enfeksiyon çoğu kuveze girince şehir hastanesine yöneldim doğum orda yapıcam ins suan 35 haftalık olduk emre bey gidiyorum çok memnun kaldım özelde kinden farkı yok ilgisinde çok iyi bir doktor tavsiye ederim😊