Merhabalar benimde aynı genimde pıhtılaşma yatkınlığı çıktı, gebelik oluştu doktor kontrolde şey dedi süreç ilerlerken bana hatırlat bu durumu senin folik asit kullanımını 9 ay devam ettirecez. Verdiği folik asit de “folic iod”
Folik asit b12 ve iyot içeriyor.
Maalesef kese oluşmadı kimyasalmış yine devam et bu folik asite dedi bana. Fakat bende de fazla kg var o yüzden ben inositol içeren takviye öneriai istedim yumurta kalitesi için. en eski ve bilinen inofolic combi mavi hap olanı al dedi/ kendim de orzax ın ocean mummy hapını kullanıyorum yanı sıra tüm vitaminler var nerdeyse, araştırıp sizde kullanabilirisniz bu şekilde. İnolofolic combi+ocean mummy💁🏼♀️ inofolic combi 400mcg, mummy de 200 mcg folik asit içeriyor