Dün doktor kontrolüm vardı. Genetik test vermiştik kromozom analizi ( 5 düşüğüm var).
Doktor genetiklerle alakalı hiç bi sorun olmadığını söyledi. Tüp bebeğe gereklilik gerektirecek bi durum söz konusu değil dedi.
Ama pıhtılaşma testine bakınca evet pıhtılaşmaya yatkınlığınız bulunuyor dedi gebelikte iğne kullanılmalı dedi. Ve folik asit eksikliğinden kaynaklanan bi pıhtılaşma bu dedi gebelikten en az 3 ay öncesinden folik asit başlamamı önerdi. Benimle aynı durumu yaşayanınız var mı ? Bana folik asit öneri vermenizi istiyorum. Benim gibi olup folik asit kullananlar yardımcı olabilir mi🙏🏻
Ve bütün testlerimin temiz çıkması ve benim 5 düşüğümün olması 🥲 + olarak pcos var bende
Bi de ek olarak yumurta kalitesi için önereceğiniz takviye var mı ( proxyfemin pcosa çok iyi geliyormuş onu denicem) önerilerinizi bekliyorum