Smh22 o kadar haklısın ki kardeşim çok zor bir durum gerçekten. Bak bu benim 3.hamileliğim ilki kürtaj ikinci düşük bu böyle insan gerçekten kendini berbat hissediyor. 4 doktor da cinsiyetine kesin olarak kız dedi kızım olacak güzeller güzeli bir kızım. Ve iki gün kendimi o kadar kaybettim ki hala arada gelir bak ağlarım. Ama kızıma belli etmemem lazım onu üzmemem lazım. Sende güzel bebeğini meleğini üzme lütfen. Allah ne derse o olur. Bir sinanma içerisindeyiz sabır içerisinde beklemekten başka çaremiz yok. Gün içinde kızımla oynuyorum ona şarkılar söylüyorum dualar okuyorum onu seviyorum onunla konuşuyorum. O bize bir emanet lütfen sende böyle düşün ve böyle yap. Geceleri kaç kere kalktığımı bilmiyorum bende kalkınca uyuyamıyorum. Sabah ezanı dua ediyorum bol bol. Sende duaya Allaha sığın yapacak başka bir çaremiz yok. İnan Allaha İnan ve de ki benim evladım sağlıklı olacak benim buna inancım o kadar sonsuz ki. Devlet hastanesi olarak şunu diyebilirim. Cvs riskli bir işlem ve ben doktoruma çok güveniyorum zaten özel takipliyim kendi kadın doğum doktorum bana bakmayacak artık ama bu süreçte yanımda olacağını söyledi bende bu sebeple devlette yaptırmak istemiyorum. Bebeğim için milyonlar dökebilirim gözümde olmaz bulurum bulustururum yeter ki iyi olsun iki gözümün çiçeği. Sende biran önce toparlaniyorsun kendine geliyorsun. İnan bak sağlıklı olacak ❤️