Hanımlar merhaba 11+2 tüp bebek ile tek yumurta ikizlerine gebeyim dün kontrolde ikizlerimden birinin ense kalınlığının yüksek olduğunu söyledi doktor detaylı ultrason çektırecegız haftaya başına böyle birşey gelipte yanılma payı olan var mı? Normalde zaten riskli bir gebeyim durum böyle olunca çok korktuk