19 yumurtlama,20sinde de çatlama oldu öğle saatlerinde.Ayakta durunca çok belim ağrıyor birde arada kasıkta sızı oluyor.Test yaptım attım burayada,ama aşırı aşırı silik tabi acaba ben mi yanlış görüyorum diyorum yada bu kadar erken olur mu testte aşırı silikte olsa çıkar mı dedim 😑