ecett 3lü test düşük güvenlikli . 2li ve 4lü test yine yakın olasılıklar çıkarıyor. Mesela benim hastanem 3lü yapmıyor sadece 2 li ve 4lü var. testlerin zaten %100 doğru çıkaracak diye bir vaadi de yok. Yüzde kaç olasılıkla çocuğunuzda bir anomali olacak onu söylüyor. Şayet yakın bi değer çıkarsa (2li ve 4lü den bahsediyorum yine) size fetal DNA önerilir orada da risk çıkarsa amniyosentezi öneriyorlar. Yani süreç nasıl ilerlemeli onu öğrenmiş oluyoruz aslında bu kan testlerini yaparak. Kimsenin kimseyi korkutma gibi bir derdi yok 🙂