Srp53 MollyCo çıkabilir ama kimyasal olduğunu öğrenmek için artışı takip etmeniz gerekir. Ben kimyasal da geçirdim beta belli bir yere kadar çıkıyor düşüyor. Kimyasalı böyle testlerden anlayamazsınız. Ama şu an bence hamilelik var fakat çok yeni.
Deletedmom_298 MollyCo Benimde predictor çok benzer çıktı beklenen adet tarihi 27 ağustos, başka bir marka negatif çıktı 🙁
MollyCo Deletedmom_298 benimki predictordu da bilmiyorum yarin oburgun yaptirmak ya da kan baktirmak lazim
Deletedmom_298 MollyCo bende predictor yaptım ince bir çizgi çıktı sonra prodoctor yaptım çıkmadı. Sizin ki benimkinden daha belirgin ama inşallah pozitiftir.
MollyCo Deletedmom_298 bende ilk predictor sonra 2 kere fortest yaptim testle ilgili mi diye ama anlamadim. Eczaci da fortest cok cok hassastir dedi ama predictordan da hic kotu donus yok
Eluf MollyCo bende yeni yaptım adetme daha var silik çıktı ve benimde sol kasgim belim karnm agri var. Seninde benim ki gibi silik ikmis var gibi gornyor kuzum