Kızlar Selam, iki gündür karnımda kasıklarımda regl sancısı gibi bir ağrı var. İştahım kesildi, aşırı sivilcelendim. Bu sabah bir test yaptim. Sanki silik bir çizgi var. çok erken biliyorum, kimyasal da olabilir. Heveslenmek istemiyorum. Siz ne görüyorsunuz?
