ezgiismommy merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun. biz bu süreci yaşadık çok şükür oğlum iyileşti şimdi ameliyat ile ilgili herhangi bir sorun kalmadı. doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar serumla beslendi 3 günlükken de ameliyat edildi. ameliyat sonrasında çok çok ufak beslemeye başladılar sağdığım sütlerle sonrasında biraz toparlayınca da emzirmek için yanına girdim. ameliyat sonrası 13. günde taburcu edildi. süreçte en önemli konu yenidoğan yoğun bakım ünitesindeki bakım, ameliyat sonrası bakım için bunu göz önünde bulundurarark hastane tercihi yapmanızı öneririm. aklınıza takılan her soru için yazabilirsiniz bana , sağlıkla kavuşmanızı diliyorum ❤️