smyldz hatırladığım kadarıyla ben 5 yaşındaydım baya küçüktüm kardeşim doğduğu zaman da ameliyata girdi tabii o zaman biraz riskli olduğunu söylediler ama Allah’a şükür bir sıkıntı olmadı ince bağırsakla kalın bağırsağın orasında tıkanıklık onu açmak için girdi ameliyata karın bölgesinden kesildi bağırsakların olduğu yerden ameliyat edilmiş ameliyattan sonra dikiş atilmis dikiş izi karım bölgesinde var 23-25 gün falan yattı sonra taburcu oldu tabii o zaman uyarmışlardı annemleri ergenliğe girdiği zaman vücudu geliştiği için bağırsaklarda büyüdüğü için tıkanıklık olabilir diye 10- 11 yaşlarında yine bağırsakları tıkanmıştı bağırsakların tıkandığını da şöyle anlamıştık bunu da söyleyeyim de belki aynıysa sizin de bilginiz olsun ne yerse yersin yeşil renk şeklinde cıkarıyordu acayip karın ağrısı çekiyordu ve asla büyük tuvalet yapamıyordu sürekli gece gündüz ağlıyordu biz hastaneye götürdüğümüzde bağırsaklarını tıkandığını söylediler tekrardan ama o zaman artık ergenlikte olduğu için ameliyatla değil de serumla açtılar rahatsızlık başlayınca hastaneye yatırıyorduk Bir hafta falan serum yiyordu geliyordu şimdi Çok şükür elhamdülillah sıkıntı yaşamadık hatırladığım kadarıyla böyle oluyordu