Aylin46 Anne adayları merhabalar. İlk gebeliğim. Bugün detaylı ultrasona girdim özel hastanede 5 dk sürdü. Daha uzun sürer diye ummuştum. Sizinki ne kadar normal mi içim hiç rahat değil
Starkmama21 Aylin46 bence bu doktora veya hastaneye göre değişiyor burada okuduklarım kadarıyla bazı özel hastanelerde iki saat süren bile var büyük ihtimal devlet hastanesi olduğu için
Bbgmsc Aylin46 normal kontrol bile 5 dakikadan uzun sürüyor, detaylının 5 dakika sürmesi akıl alır gibi değil. Bebeğin bütün organlarını inceliyor, bir sorun olup olmadığına bakıyor. Rahat 20 dakika sürüyor
Aylin46 Mervesoku Starkmama21 Bbgmsc Maviss718 Retjza Ne olduğunu anlayamadım bile. Elini ayağını gösterdi. Omurgasını falan ben herhangi bir problem göremiyorum dedi. Bitti. Hastalara sordum ama onlarda çok kısa sürdü bizimki dedi. Aklım kaldı ama tekrar başka biryerde detaylı ultrasona mı girsem diye düşünüyorum
Maviss718 Bende özele gidiyorum benimde 6-7 dakika sürmüştü ultrason bile verilmedi elime hastaneden hastaneye farkediyor sanırım
Retjza Ben detaylı ultrasona girdiğimde 40 dakika bakmıştı doktorumuz. Her uzvunu çekip cd haline getirdiler, ayrıca ultrason görüntüsü olarak verdiler. Sordunuz mu nedenini?
gmz10 Benim 45 dakikaya yakın sürmüştü. Sizin baya kısa olmuş. Bütün organlarına detaylı bir şekilde bakıp inceliyorlar, 5 dakikada hepsini nasıl inceledi acaba
MSP Aylin46 çok azmış genelde 30-40 dk sürüyor. Her detaya bakılıyor kordondaki kan akışına kadar anne bilgilendiriliyorda. Bilemedim ilk defa duydum 6 dk felan sürdüğünü
Aylin46 Ayvareceli Radyoloji bakıypr o hastanede. Önceden bilgi sahibiydim ama bu kadar kısa süreceğini tahmin etmedim.
Ayvareceli Aylin46 elinize kağıt olarak sonuç cd ultrason kapıtları vs vermedi yani. Başka yerde yaptırın şikayet edin orayıda bence
Ayvareceli Aylin46 radyoloji anlamaz ki farklı bir alan sonuçta neye bakcağını bikmez adam. Tani 5 dk sürer.
4oglanannesi Aylin46 bende radyolojide yaptırdım 15 dk.surdu.5dk çok kısa gerçekten okadar para veriyoruz…ama 40 dk da cok uzun ya ..bakması gerekenlere baktıktan sonra zaman çokta önemli değil.sirf para verdik baksin diye 40 dk 1 saat yapılmaz orda.15 dk da bile belim ağrıdı yatarken
asyap Aylin46 iyi yapmışsınız radyoloji uzmanları da bakıyor evet ama en iyisi uzmanı perinatologun bakması daha sağlıklı
Alpmom__ Aylin46 kesinlikle 5 dakika nedir . Adı üstünde ayrıntılıııı . En az 30 dakika sürüyor diye biliyorum . Ne kadar ücret aldılar peki sizden ?
Aylin46 Retjza ücreti öncesinde ödedik zaten. Durumu diğer hastalar normal kabul edip bizimkide hep bu kadar falan sürdü deyince kafamız karıştı