efsanee_ ağrı sızı yok yarın doktora gidicem diye bekliyorum bide eşimede diyemem çok kızar sürekli uyardı çıkma balkona diye ama dinlemedim ya bişey olmaz diye bidaha eşimin sözünden çıkmam tövbe 😔 inşallah bişey olmamıştır kuzuma yarın erkenden gideyim ne yapıyım artık 😕