efsanee_ 2prenses_masal-oyku inş canım ya her defasında pinpirikli biri olmayayım diyorum ama ister istemez kafa takılı kalıyo 😊 bide onu deniyeyim sagol canım
2prenses_masal-oyku efsanee_ ben bol bol içtim valla sonra yarım saat veya bi saat geçince kıpırdar o minik merak etme ❤️🤭
efsanee_ 2prenses_masal-oyku ben kakaolu süt içince hissediyodum hep şimdi olmayınca garipsedim. Tatlının dozunu arttırmak gerekiyor heraldr 😁😁
2prenses_masal-oyku Yldzhh muhakkak dene belki çikolatanın faydasını görmeye bilirisin bana pek işlemiyo çikolata falan 😁😂 anca meyve suyu oda vişneli olacak ama 😁
Teonam efsanee_ ben 15+2 yim bazen böyle içimde kıpırtı oluyor saniyelik bazen sola yatınca özelikle daha fazla bir kıpırtı hissi oluyor bende daha erken diyordum ama bebek mi ki acaba 🤔😊
efsanee_ Teonam bende 15de hissetmeye başladım sola yatınca kıpır kıpır oluyodu😊 balık varmış gibi hissediyodum
Ahad Yldzhh canın korkma bnde senin gibiyim 17 haftama yeni girdim bugün dr.ma dediki bu aylarda oynamaması normaldir korkmayın yavş yavaş başlar 2 haft ya kadr faln desi sıkıntı yapma yani kendine kafana bişey takılmasın 😘😍
2prenses_masal-oyku efsanee_ valla salep malep ne varsa içiyorum ama onlara tık yok illaaa vişne suyu olacak 😁 hanım kızım onu seviyor teyzoşu napsın 😁
Teonam efsanee_ ya o zaman bende hissediyorum ara ara 🙈 bazen de elimi bastırınca nabız atar gibi oluyor siz de oldu mu ?
2prenses_masal-oyku Yldzhh aynen diğerlerine pek oynamazlar diye biliyorum çünkü valla bende olmuyo illa vişne olacak 😂😂😁🤭
Ahad Yldzhh bend senin gibi korkuyodum biliyonmu acaba niye hisstmiyom diye dr dediki bu aylarda çok normaldir yani 2 haftya kadr yavş yavş harekt eder dedi düşünm kafana takıp ğzülm yani
Nrmnulkr Yldzhh valla aynı şeyi bende 2 gündür diyordum 17. Haftamdayım 2 gün önce ye kadar içimde pıt pıt bişey oluyordu şimdi yok ama postu okuyunca bende rahatladım😊
2prenses_masal-oyku Candaan benim karnımda dört dönüyo daha 19 haftaya yeni girdik ama maşşallahı var oynayıp duruyo solucan 😂😂😂
Candaan 2prenses_masal-oyku oy maşaAllah annesi oynasın hoplasın zıplasın orası onun artık doktoruma ağrım var dedim tabi olacak dedi sen orta katını kiraya vermişsin dedi😂😂😂😂
Candaan Teonam aynen nabız atıyor dün eşim sarıldı baktım oda aniden hissetti ilk çocuk bide olcak inşaAllah sevinçten uçtu resmen 😂😂