Alisde Arzu_kana kilosu cok degil de bebeginizin haftasi onde arkadasimda sizin haftalarinizfa ayni kilodaydo 38 de aldi doktoru 3900 e yakin dogdu normal bisey yani masallah
Mervealya1992 Arzu_kana yanı tabi az cok belli kılosu 40 haftada dogurursan 4 kg yakın doğar ıltrason cıhazı oynasa moynasa desek 3800 yıne doğar cok oynamaz yani
Arzu_kana Tutaste_ normal diyor ama araştırmalarım ve çevremdeki gebelerin doğumu böyle değil 40.haftalarda 3500 ve biraz üstü doğuyor
Arzu_kana Alisde ben devlete gidiyorum özel gibi 38 de falan alıp normal doğumu başlatmiyorlarki kendi sancım doğumun ne zaman gelirse.
Alisde Arzu_kana yani bebeginiz ornegin 35 haftasinda fakat kilosu 3600 3500 se haftasi yani gelisimi onde oluyor arkadasiminda oyleydi 36. Haftasindaydi fakat bebegi 2 hafta ondeydi 38 ci haftasında ki degerlerindeydi bebegi
Tutaste_ Arzu_kana biiey olmaz her bebegın kendıne gore kilosu vr dpktor gelişimi iyi dediyse ben onemsemiyorum okadar
Arzu_kana Elifcahhnnnn 4 kilo üstü sezaryen yapıyorlar genelde sizde nasıl oldu devlettemi doğum yaptınız birde
Ronyainan Arzu_kana bırak kilolu olsun doğumdan çıktığı gibi kilo veriyor bebekler insan üzülüyor sonra
Belginylmz Fzehraciki ya aslında ben hicbirsey yapmadım 2 öğün yiyordum yani sunu yesem kilo alır felan inanmam bn pek ne bulduysam yedim özel. Birşey yapmadım kaç kg oldu bebeginiz
Fzehraciki Belginylmz benim bebeğim 33+4 iken 2135 kg doktor bebeğiniz zayıf bi bebek olacak dedi 38 de sezeryan alalım dedi