teachervera denizalismom Evet haklısın benim de 32 de 2227 çıktı doktorum 39 başı sezeryan düşünüyorum dedi 3600 olur o zamana kadar dedi ki doktorm gerçekten doğum kilosunu gramına kadar tutturan adam.
2cocukluana_ 1931 kuzum ilk gebeligimde normal doğum ile 3.980 Gr doğum yaptım iri bebek kendini daha güzel itiyor doğum yapmak inan bana Cook çok kolaymış beni mahveden açıklık kontrolü olduu ilk olduğu için korktum bişey olur diye sancı başlar başlamaz hastaneye kostum şimdiki aklım olsa ağrımi evde çeker canımı yaktirmazdim gelen elini soktu giden elini soktu devlette yaptım dogumumu
ikincibaharrr 2cocukluana_ açıklık kontrolü için yazdıklarınızı bende yaşadım 28 Ekim’de sabah erkenden yatışım yapıldı 29 Ekim sabahı doğurdum ama yatışım yapıldığı andan doğurana kadar yarım saate bir gelen giden elini soktu o kadar can acıtıyordu ki şimdi ikinciye hamileyim Allah korusun bir durum olmadıkça asla hemen koşmam o zaman da cahildim suyum geldi gittim
1931 2cocukluana_ ay inşallah dediğiniz gibi olur. Bende sancımı evde çekmeyi düşünüyorum ama ilk doğum olacak o yüzden biraz korkum da var bi sorun falan olursa diye
2cocukluana_ ikincibaharrr evett Allah nasip eder bı sağlık problemi olmazsa inşallah evde çekelim ağrılarınızı en guzeli
1931 ikincibaharrr sancıdan daha çok acı veriyor bence ya bide ebeden ebeye göre de değişiyor bence bazıları bodoslama daldırıyor elini
DenizSs-5 Haftada gittiğimde 3800 dedi 40. Haftada 4 kg olur normal çok zor olur dedi benimde ilk doğumum yırtılma olur dedi bebekte zarar görür köprücük kemiği kırılabilir omuzları geniş dedi birden bire bizi korkuya soktu kararınızı verin sezeryan yapayım benim fikrim ikinizde iyi olun dedi ne yapacağımı şaşırdım diğer gün kararımızı verdik sezeryan için çocuğuma zarar gelmesin diye ama bebek doğdu 3570 biz şok yani doktorlar hep korkutuyor hamilesin hormonların tavan duygusal bakıyorsun bebeğime bişey olmasın diyorsun ama adi bu doktorlar
1931 DenizSs-5 şuan doktorlar türlü bahanelerle sezeryana yönlendiriyormuş bu durum da çok korkutuyor beni. Siz devlet hastanesinde mi doğum yaptınız
Retjza 41+3te 3.500 doğdu oğlum, kafası da 2 hafta ilerideydi. Epizyotomi kesiği, yırtık olmadan doğdu 🥲
startown 1931 hani her insan ve bebek farklı tabii ki ama biz 5kardeşiz bir tek ben 2.800doğmuşum o da erken doğmuşum.Onun haricinde 4- 4.5 kilodan aşağı doğan yok.Hatta erkek kardeşlerimden biri 60cm doğmuş 🤣🤣🤣 Ve hepsi normal.Annem en çok beni doğururken zorlanmış.Biz hepimiz iri ve uzun boyluyuz ama annem minyon.Annem başardıysa her kez başarabilşr gibi geliyor🤣 Ama tabii altını çizmeden geçemiycem benim kızımda da suni sancı aldım ben sabah 7 den gece 3e kadsr sancı çektim suyumu patlattılar hiç oturmadım 4260doğdu ama 10cm açıklıkla sezeyana gittim.Ben öyle minyon felan da değilim.Tamamen nasip kısmet 🤷🏼♀️
1931 startown annenize maşallah valla helal olsun eski toprak neticede 😃 dediğiniz gibi bünyeden bünyeye de çok değişiyor 🥲
Aenur_aslan21 1931 ben kızımı 41 de doğumum olmuştu ilk doğum du kızım 4 kilo 200 ile normal doğum oldu biraz zor oldu sancım yoktu çünkü ama çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu
1931 Aenur_aslan21 sancı hile olmadan 41 haftada 4 kilodan fazla doğurduysanız umudum yükseldi benim 🥹
Fatma96 1931 evet sunili falan oldu bol dikişli yırtımalı kanamalı zor geçti ama normal oldu kader diyelim napalım 🤲🏻🥹
2cocukluana_ 1931 Allah’ın izniyle hicbisey olmaz ağrı sancı başladığında duşa girip bele sıcak su tutmak çömelme hareketi yapmak çok iyi geliyor
ikincibaharrr 1931 valla çok doğru ya ebesine göre değişiyordu ve cidden sancıdan daha fazla acıtıyordu
Aenur_aslan21 1931 ve benim dogumumu doktorlar baslatti fitil ile oldu hiç umudunu yitirme normal olursa kiloların bile kalmaz 68 ile hamile kalmıştım 90 ile doğuma gittim ondan sonra 6 ay içinde geri verdim tabiki göbeğimi hep bağladım korse ile sonra devam ettim uzun sürmedi ama yine hamileyim 😁 28 haftalık