Kızlar 36. Haftadayım bebiş 3300 gram doktor 37 haftanın sonunda doğurmalısın yoksa çok zorlanırsın böyle giderse 4 kiloyu geçer dedi. Normal doğuma uygun yerleşmesi gelişi çok iyi bebeğin tek sıkıntı kilosu. Korktum biraz açıkçası ilk doğum birde sezeryan da zor durumda kalmadıkça istemiyorum. Var mı böyle başına gelen?