minikmucizem__ Seliin1 olsun canım sonuçta ideal kilona düşmemiş bile olsan illaki kilo vermişsındır. Bebişini hayırlısıyla kucagına al gerısı hallolur
Mucizee80 minikmucizem__ çok iyiyim sadece bazen gözlerimde kararma oluyor oda yememe dikkat etmediğim zaman ,devlette oldum.Resmen yarıya düştüm keşke daha önce olsaydım diyorum
minikmucizem__ Mucizee80 özel olmazsa kaç kilo verdin acaba? Birde endekrinoloji onay veriyoya vermesi için tahlıllerde en çok neye dıkkat ediyo
minikmucizem__ Mucizee80 inşallah benimde iyi çıkar salı günü vericem kortizol için kan. Sonucunun çıkması uzun mu acaba. Yaa maşallah harıka vermişsin👏👏
gizemm0688 minikmucizem__ ben 2015 yılında oldum Ankara Oktay banlıda. 62 kg verdim şu an 12 kg sını aldım ama dıkkat edince verilmesi kolay oluyor. 17+2 ikiz hamileyim. Kılo almak korkutuyor ama doğumdan sonra caresıne bakarız🙂
minikmucizem__ gizemm0688 yani 9 sene olmuş olalı 12 kg alınması olabılcek bir durum. Ayy maşallah cinsiyetleri belli mi
hermione_granger minikmucizem__ normal kan tahlili hemen cıkıyo saat 8 de ve 8.30 da iki şekilde alıyorlar kanı Annem gayet iyi böbrek üstündemi beyindemi diye araştırdılar beyinde çıktı ve ameliyat oldu kortizol üreten şey alındıktan snra 35 kilo vermişti
gizemm0688 minikmucizem__ evet ıkısı de erkek. Doktorum 10 yılda 7 kılo gibi diyelım dedi ama ben tüp bebekle hamile kaldım son 5 yıldır ılaclar hormonlar ameliyatlar… insallah doğum sonrası halledecegım.
minikmucizem__ hermione_granger he iyi çabuk çıkıyosa . İyi olmasına çok sevindim. Diyet yaparak mı verdı 35 kiloyu
hermione_granger minikmucizem__ Vücut artık kortizol üretmediği için ameliyattan sonra kendi istemeden verdi 130 kilo olduğu içinde iyi oldu :)
minikmucizem__ gizemm0688 yaaa iki erkek annesı olucaksın💙💙 aşılmıcak birşeyın yok ne guzel bebişlerinde olucak
Mucizee80 minikmucizem__ ideal kiloma düştüğüm için o iki kiloyu vermek bayağı zor olacak birde yeni hamile olduğumu öğrendim bakalım sonu nasıl olacak