gizemm0688 minikmucizem__ ben 2015 yılında oldum Ankara Oktay banlıda. 62 kg verdim şu an 12 kg sını aldım ama dıkkat edince verilmesi kolay oluyor. 17+2 ikiz hamileyim. Kılo almak korkutuyor ama doğumdan sonra caresıne bakarız🙂
Aylaa123 minikmucizem__ ilk gün baya kötüydü suan biraz daha iyi sadece ayran su hosaf içmesi serbest birde doktoru protein tozu vermiş sıvı olarak onu içiyor yatıyor
hermione_granger minikmucizem__ aşırı memnunlar ama istanbulda olmadılar doktor için elazığa gittik biz bu ameliyatı ilk yapanlardan bir doktora oldular yani şöyle söyliyim kız kardeşim 76 kilo verdi bu ameliyatla
minikmucizem__ Endekrinolojiden onay almam gerekiyo. 2 tane hap verdi gece içip sabah kan vercekmişim kortizon için sanırım. Bu degerin normal mi çıkması gerekıyo ameliyat olabılmek için
hermione_granger minikmucizem__ evet kortizon değerleriniz normal çıkması gerekiyor yüksek çıkarsa hormonel hastalık varmı onu araştırıyolar annemde bu ameliyatı olucaktı ama biz başka bir hastalığını öğrenmiştik
minikmucizem__ hermione_granger ben istanbulda oturmuyorum zaten. Ameliyatı yapıcak doktorda sıkıntı yok yaparım diyo tanıdık hemde. Ama bu endekrinoloji onay vermesı gerekiyo. Masallah ne kadar sürede verdi bu kiloyu
hermione_granger minikmucizem__ cushing sendromu diye bir hastalık çıktı vücut üretmesi gerektiğinden fazla kortizon üretiyor ve bu yüzden kilo alıp veremiyormuş Kızkardeşimde 1 sene içinde verdi kilolarını
Seliin1 Bende 1 sene önce oldum canım ama ideal kiloma düşmeden hamile olduğumu öğrendim şuan 25 haftalık hamileyim kilo almaya başladım bile inşallah doğumdan sonra toparlıcam
minikmucizem__ Seliin1 olsun canım sonuçta ideal kilona düşmemiş bile olsan illaki kilo vermişsındır. Bebişini hayırlısıyla kucagına al gerısı hallolur